2010. március 10., szerda

Istenem bocsáss meg

Nem dehogy, ez nem az én munkám és nem is Simoné. Ferenc Ádám és Tóth Richárd csinálta 10. osztályban grafika órán. Egy forró nyári délutánon, vagy talán hűvös téli délutánon, tudja a rosseb. Nos mit látunk a képen. Egy kéz nyúl a képbe aminek nincs hüvelykujja kilóg a csont és gennyedzik a seb össze is van foltozva itt ott. Jézus az szöges drót akar lenni? Hegyes köröm. Ott van az egy gyűrű is. A kisujjról pedig le van törve a köröm. Dögcédula, háttérben pedig baljós árnyak (Nahát ezt se gondoltam volna kifogom mondani/lefogom írni. De nem a Star Wars első részére gondoltam) ami el van cseszve nagyon az, az út és rajta a sávok. Nincs térbelisége. De ez már régen készült, azóta sokat fejlődtek(?) ezek a srácok. Sajnos van aki vissza is… de egy biztos ezek a srácok tudják ragozni a hülyeséget, és ez még csak jéghegy csúcsa. Higgyetek nekem, nem akarjátok tudni milyen az amikor meglágyul az agyuk, és elengedik magukat, mert ott kő kövön ne marad. Még belegondolni is félek. Sajnálom, hogy ezt látnotok kellett, de már hónapok óta könyörögnek nekem, hogy rakjam fel.


Szerk.: Utólag kiderült hogy, az az út nem is út hanem emeletes ház. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nem jöttem volna rá és ezek után is az utat fogom látni benne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése