2010. április 8., csütörtök

Thanks for the ride Barbi


Mondom, hogy szeretek ilyen őrült beteg dolgokat rajzolni. Egy nagy bakancs, vagyis inkább egy nagy láb(így jobban hangzik) széttapos egy buszt.. Sokáig készült sokat tervezgettem. De még mindig nincs kész. Talán folytatnom kéne. Már így is Barbi drágám folytatta helyettem, tussal dolgozott vele. Ő felel a legfeketébb részekért. Hálás köszönettel tartozom neki amiért meg csinálta nekem, mert én biztos hogy hozzá nem kezdtem volna. Utálok ilyen dolgokat csinálni. De Ő meg csinálta helyettem. Köszi szépen Barbi. Kösz a fuvart. J

Persze aki nem hallotta még az OIL – Thanks For The Ride című számát az nem is kapizsgálhatja miről van szó. klikk ide. Szuper szövege van érdemes rá oda figyelni.

Annyit kell tudni az együttesről, hogy ők szintén (úgy mint Foreign Objects) a CKY csak egy még korábbi elnevezésük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése