2010. március 18., csütörtök

A Kísértet

Számgraf órán nem volt jó a gépem. Március 15-re kellett volna tervezni valami szórólapot, gondoltam rajzolok valamit a füzetbe a „Nem-figyelek-oda-bármit-is-mond-a-tanár-én-csak-rajzolok” füzetembe. Tüntetőt akartam csinálni de valahogy a DC képregények Spectre nevű figuráján járt az eszem. Bár ez nem is csoda ha azokra Blackest Night sztorikra gondolok, amik most futnak a Green Lantern képregényekben. Istenem mi lesz abból is. És vajon ki fogja azt űberelni. Talán Bendis a Siege sztorijáva?l Kötve hiszem, de ettől függetlenül az is ott van a szeren. Össze csokiztam a gatyám amikor megláttam, mit művelt a Sentry Ares-szal. Hogy történhet meg ilyesmi egy istennel? És meddig maradhat így? Mert ilyet nem lehet művelni velük. Bendist ismerve nem is marad így sokáig. De mindig így van amúgy, kezdek megkedvelni egy karaktert, rögtön megölik. Sentry? Na arra leszek én kíváncsi hogyan gyűrik le őt. És vajon helyre minden végre a Marvel univerzumban? Olyan lesz minden mint az előtt? Elég fura ebbe belegondolni. Mark Millar Civil War sztorija eléggé felkavart mindent. Jó értelemben. remélem megmarad a szuperhős regisztrációs törvény, bár ezt is kötve hiszem. S.H.I.E.L.D. élére is visszakerül Fury vajon? Lesz-e egyáltalán S.H.I.E.l.D. Izgatottan várjuk a folytatást.

Huh jól elkalandoztam: Tollal, Filctollal és Táblafilccel készült(ez egészen új) + photoshop amivel beraktam valami béna hátteret.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése