2010. március 25., csütörtök

"Magos Tátra"


Bizony a Magas Tátráról készült festmény. Mostanság eléggé gyakran próbálkozom a festéssel, mivel igen szép, érzelemmel teli dolgokat lehet készíteni vele, de nehezebb is. Először realisztikusabban akartam ábrázolni a látványt, de valahogy az idő nem engedte meg, sem a türelmem, mivel anyám születésnapjára készítettem, és akárhogy is sikerült, szeretetbű volt.

Image History: A vízen tükröző tájat az ujjammal kentem rá a lapra, így sokkal víz szerűbb effektet lehetett létrehozni. A többi részt normális technikával, ecsettel készítettem, majd egy kis tussal is belesegítettem, de előtte még színes ceruzával, és még pasztellal is kísérleteztem.
A képnek van fény és sötét oldala is egyaránt, mintha az életünkre néznénk, mely természetesen valóságra épül, viszont néhol álmainkra alapozunk, amik eltorzítják a valóságra épülő életszemléletünket.

-SimOnuS-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése