2010. április 5., hétfő

Die Santa! DIE!

Na jó, hiába tagadnám semmit sem érnék el vele. A Húsvétot már bírom, de csak egy kicsit. Meglocsolni a lányokat akik finom csoki tojást adnak érte. Régen ez volt. Kis Kovács András koromban. Nagy kosár édességgel jöttem haza és csak válogattam, hogy na mit egyek meg. Ma már csak pénzről szól mindenkinek csak a pénz kell. Sajnos így vagyok vele én is és szörnyen restellem magam miatta, így inkább nem is megyek sehova. Nem is tudnék hova menni nagyon mondjuk, anyukámat meglocsolom kész szevasz Húsvét. A kicsik élvezzék csak…

Karácsonyt viszont nem szeretem. Ezért itt a húsvéti nyuszi aki éppen Télapó kéjlakjába tart, hogy … na majd meglátjátok mit művel szegény ördöggel.

Csak gyors toll rajz semmi extra viszont cerúzával csináltam egy kis laza egyszerű de hatásos "tónusozást"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése