2010. április 5., hétfő

Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

Minden kedves olvasónak. Igen visszatértem, egy kicsit szüneteltem pihengettem. Szórakoztam. Jason Todd a bomlott elméjű favágó szavával élve: ”Tudjátok hogy megy ez srácok, Csajok. Buli. Pia.” Persze ennek a felesem igaz. Nem volt pia, se buli. Csak a csodálatos barátnő, akinek megalkottam ezt képet. Tele morbiditással. Ez vagyok én. Nem tudok nyálas dolgokat rajzolni. Csak ilyet. Sajnálom.

A húsvéti nyuszi elfogta a Télapót. és, hát… sejthetjük mi fog következni. Ugye? KABOOM

Toll rajz, rádolgozva ceruzával Simon is belenyúlt egy kicsit de semmi komolyat nem változtatott, sőt. Azért adtam oda neki ,hogy rajzoljon valami hátteret, mert én nem arról vagyok híres h szeretek hátteret rajzolni. Van még egy nyulas rajzom de sajnos az a tanárnál van. Ha visszaadja végre bemutatom nektek azt is. MERT HÚSVÉT VAN.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése